Poniżej znajdą Państwo wykaz rejestrów i ewidencji prowadzonych przez Wójta Gminy Staroźreby i nazwy referatów odpowiadzialnych za ich prowadzenie:
Rejestr uchwał Rady Gminy Staroźreby - Biuro Rady Gminy
Rejestr interpelacji i zapytań radnych - Biuro Rady Gminy
Rejestr Zarządzeń Wójta - Kierownik d/s organizacyjnych i kadrowych
Rejestr Korenpondencji - Kierownik d/s organizacyjnych i kadrowych
Rejestr zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych - Referat Finansów
Rejestr zaświadczeń o niezaleganiu w podatkach - Referat Finansów
Rejestr wniosków o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych - Urząd Stanu Cywilnego
Ewidencja działalności gospodarczej - Referat Finansów
Ewidencja środków trwałych i innych środków trwałych Gminy Staroźreby - Referat ds. Księgowości Budżetowej
Ewidencja Ludności - Referat orgnizacyjny i spraw obywatelskich |